We starten vandaag met dé 4 stappen die wij telkens inzetten om tot een magische beleving te komen. Want met Azorti gaan we veel verder dan het organiseren van evenementen, we doorbreken gewoontes, verrassen én verwonderen.
Let’s go!
STAP 1 : GOALS
De allereerste stap bij het organiseren van een evenement is zonder twijfel het bepalen van je doelstelling . Een corporate event is een investering en die willen we laten renderen!
Wil jij meer verkopen halen, je medewerkers bedanken of je stakeholders, klanten en medewerkers laten verbinden? Het is ontzettend belangrijk dit op voorhand te bepalen zodat je tijdens het organiseren je doel niet uit het oog verliest! Geloof ons, wanneer de creativiteit toeslaat en de ideeën vloeien is het makkelijk om even terug te grijpen naar die vooropgestelde goals.
TIP: Schrijf je doelstelling op een A3 papier en hang deze ergens op in je kantoor! Zo verlies je je doel nooit uit het oog tijdens het organiseren van je corporate event.
STAP 2 : JE HOEFT NIET STEEDS EEN ONBESTAAND THEMA TE BEDENKEN
We gaan er geen doekjes om winden… maar probeer je gasten altijd te verrassen🎁! Je hoeft niet steeds opnieuw een nieuw thema uit te denken (het internet staat er vol van) of het wiel telkens heruit te vinden.
STAP 3 : GA NIET GEWOON COPY PASTEN MAAR GEEF ER JOUW PERSOONLIJKE TOETS AAN
Want geloof ons, zo goed als ALLES is al eens gedaan maar probeer er wel telkens jouw persoonlijke toets aan te geven. Wanneer je gewoon een copy-paste doet van een bestaand concept loop je het risico dat je eventbelevers jouw evenement niet als magisch gaan ervaren én zich dus minder betrokken gaan voelen bij jouw evenement. 😔 Voor jouw persoonlijke toets kan je er jouw doelen van STAP 1 nog even bijnemen en bedenken hoe je deze kan vertalen naar jouw event.
STAP 4 : ZORG VOOR EEN IDYLLISCHE ERVARING
Ons favoriete geheim over hoe je je eventbelevers jouw evenement als magisch gaan ervaren… Dat geheim is (trommelgeroffel…) … Idyllisch. Zorg voor een idyllische ervaring. Schrijf je stoutste dromen op over hoe jij jouw evenement het liefste zou hebben (laat budget even ter zijde). En vertaal die stoutste dromen naar alle eenvoud! Zo kom je tot een originele én idyllische ervaring!
Benieuwd naar meer tips? Schrijf je in op onze nieuwsbrief!