Elkaar ontmoeten, het is niet alleen een menselijke behoefte in ieders leven, maar het is ook een behoefte in elke onderneming. Het einde van het jaar is een moment om even stil te staan, een moment van terugblikken, om bij te praten, om het nieuwe jaar in te zetten, …
Niet alleen bij de medewerkers maar evengoed is het eindejaar een uitgelezen periode om jouw stakeholders, klanten, leveranciers, … te bedanken voor de afgelopen periode of om de plannen voor de komende periode bekend te maken.
Wanneer je kiest voor een eindejaarsevent is “de vibe” die je mee geeft met je genodigden erg belangrijk! Kies een locatie die bij jouw onderneming en doelstelling past. Het is goed om even weg te zijn uit de dagelijkse werkomgeving, een eindejaarsevent is dan ook een feestelijke gelegenheid!
Wanneer je niet inzet op “beleving” loop je het risico dat je genodigden jouw event als ‘standaard’ gaan ervaren. Azorti gelooft dat wanneer er ingezet wordt op beleving, gewoontes worden doorbroken en er zo dus een diepere indruk wordt achtergelaten. Begrijp ons niet verkeerd, je hoeft zeker geen externe locatie te huren om jouw genodigden te kunnen verrassen. Maar maak bijvoorbeeld van jouw eigen locatie een Getaway Experience.
Verrassen en verwonderen van de eventbelevers doe je door alle zintuigen te prikkelen. Creëer totaalconcepten waar elke ruimte omgetoverd wordt tot een belevingsruimte, ook jouw eigen locatie.
Onder het motto “verandering van spijs doet eten” geloven wij ook sterk dat inhouse experiences een positieve indruk op de bedrijfscultuur kunnen nalaten. Door een bestaande ruimte te transformeren in een nieuwe belevingsruimte trigger je een positieve merkbeleving.